torsdag 21 april 2011

Test

Vi kör på ett litet test jag snodde av Frida!

The Spotify Test!
Du gör såhär: Ta listan som du tycker är allra bäst, Den måste ha över 24 låtar och tryck på "shuffle" alltså slumpa, sen trycker du på next och skriver in låtnamnen!


Hur mår du idag?
Don't trust me
Kommer du komma långt i livet?
Out from under
Hur är skolan för dig?
Fifteen
Vilken är ditt livs themesong?
Paparazzi
Vilken är din livshistoria?
Engel
Hur ser din framtid ut?
Alexithymia
Hur blir din morgondag?
Forever young
Vilken låt kommer spelas på din begravning?
Kom ihåg mig
Vad är det bästa med dina vänner?
Tears and rain
Vilken sång beskriver dig bäst?
Born this way
Hur ser ditt liv ut just nu?
With me
Hur var du som barn?
Skaka rumpa
Vem kommer du gifta dig med?
Monster
Hur ser världen på dig?
The hunter
Vad tycker dina vänner om dig?
You belong with me
Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Breakeven
Kommer du någonsin få barn?
I'm not a robot
Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Hey Stephen
Hur blir du igenkänd av folk?
Love is on fire
Vilken är din livsfilosofi?
Just dance
Vad tycker dina föräldrar om dig?
Desperados
Tycker andra att du är attraktiv?
Someday
Vad kommer du säga när du gör slut med någon?
2 is better
Hur ser du på sex?
Dear god

En bild på mig när jag är cool. Vilket jag nästan alltid är.

1 kommentar: